Ekstra
Magazyn
Ekstra Magazyn

Najlepsze teksty z całej Polski, w każdy piątek dla wszystkich prenumeratorów Cyfrowych. Poznaj Ekstra Magazyn

Redakcja

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Redakcja

W NaszaHistoria.pl pojawiły się komunikaty „Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów”. O co chodzi?
Wprowadziliśmy płatność za treści w serwisie. Aby uzyskać dostęp, należy wykupić prenumeratę w serwisie.

Jakie artykuły znajdę w serwisie NaszaHistoria.pl?
W serwisie NaszaHistoria.pl znajdziesz najciekawsze artykuły historyczne przygotowane przez dziennikarzy Polska Press Grupy, które ukazały się w wydaniach papierowych Naszej Historii oraz jej regionalnych mutacji.

Czy wszystkie artykuły w serwisie NaszaHistoria.pl są płatne?
To redakcja decyduje, które materiały w serwisie NaszaHistoria.pl są płatne, a które bezpłatne. Ustala to według własnego uznania, w większości przypadków jednak treści są zamknięte.

Nie mam pewności, czy będę zadowolony/a z korzystania z serwisu. Czy mogę go najpierw przetestować?
Materiały w serwisach docelowo są zamknięte. Czytelnik ma możliwość z zapoznaniem się z częścią danego artykułu lub ma możliwość wypróbowania dostępu kupując najtańszy, tygodniowy abonament.

Czym jest prenumerata cyfrowa?
Prenumerata cyfrowa to nieograniczony dostęp, umożliwiający swobodne korzystanie z serwisów (uwzględnionych w ramach prenumeraty) na wybrany okres.

Jakie są rodzaje dostępów?
Wszystkie, aktualnie dostępne rodzaje dostępów i pakietów znajdują się na stronie z ofertą - przejdź do oferty.

Ile kosztuje dostęp do serwisu NaszaHistoria.pl?
Decydując się na prenumeratę cyfrową, czytelnik otrzymuje dostęp NaszaHistoria.pl

Dostęp można uzyskać na wybrany okres, dokładny cennik znajduje się na stronie z ofertą - przejdź do oferty.

Co otrzymam w ramach abonamentu?
Materiały w serwisie docelowo są zamknięte. W ramach abonamentu Czytelnik uzyska nieograniczony dostęp do materiałów w serwisie na wszystkich urządzeniach w wybranym okresie abonamentowym.

Czy mogę korzystać z prenumeraty cyfrowej na innych urządzeniach?
Niezależnie od urządzenia (komputer, laptop, tablet, smartfon), z którego dokonałeś/dokonałaś zakupu prenumeraty cyfrowej, dostęp do serwisu w ramach prenumeraty masz na wszystkich urządzeniach. Aby uzyskać dostęp do zamkniętej treści należy się zalogować do serwisu korzystając z tych samych danych.

Zdecydowałem/am się wykupić dostęp. Mam jednak problemy z płatnością. Z kim się kontaktować?
W przypadku problemów z płatnością, należy napisać na adres: bok@naszahistoria.pl.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2018 Polska Press Sp. z o.o.