1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Zapachowe wspomnienia PRL. Pamiętacie te perfumy? Sentyment został do dziś...

Zapachowe wspomnienia PRL. Pamiętacie te perfumy? Sentyment został do dziś...

Wojny łódzkich gangów. Gdy w Łodzi wybuchały bomby ZDJĘCIA

Wojny łódzkich gangów. Gdy w Łodzi wybuchały bomby ZDJĘCIA

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu

Zobacz również

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu