1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Puste stoki narciarskie i brak korków w Szczyrku? Takie rzeczy już tylko na zdjęciach

Puste stoki narciarskie i brak korków w Szczyrku? Takie rzeczy już tylko na zdjęciach

Takiej Częstochowy już nie ma... Miasto na zdjęciach sprzed kilkudziesięciu lat!

Takiej Częstochowy już nie ma... Miasto na zdjęciach sprzed kilkudziesięciu lat!

Tak wyglądały podlaskie wsie i ich mieszkańcy w latach 70. Te czasy już nie wrócą

Tak wyglądały podlaskie wsie i ich mieszkańcy w latach 70. Te czasy już nie wrócą

Zobacz również

Przedwojenna Wielkopolska na zdjęciach. Tak wyglądały miasta w latach 20. i 30.

Przedwojenna Wielkopolska na zdjęciach. Tak wyglądały miasta w latach 20. i 30.

Tak wyglądały podlaskie wsie i ich mieszkańcy w latach 70. Te czasy już nie wrócą

Tak wyglądały podlaskie wsie i ich mieszkańcy w latach 70. Te czasy już nie wrócą