1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Puste stoki narciarskie i brak korków? Tak wyglądał Szczyrk w PRL-u

Puste stoki narciarskie i brak korków? Tak wyglądał Szczyrk w PRL-u

Poszukiwane banknoty i monety. Sprawdź, czy masz je w domu

Poszukiwane banknoty i monety. Sprawdź, czy masz je w domu

Takiej Częstochowy już nie ma... Miasto na zdjęciach sprzed kilkudziesięciu lat!

Takiej Częstochowy już nie ma... Miasto na zdjęciach sprzed kilkudziesięciu lat!

Zobacz również

Puste stoki narciarskie i brak korków? Tak wyglądał Szczyrk w PRL-u

Puste stoki narciarskie i brak korków? Tak wyglądał Szczyrk w PRL-u

Niezwykła moda z czasów PRL. Takie rzeczy nosiły dziewczyny! Moda wraca? Zobacz!

Niezwykła moda z czasów PRL. Takie rzeczy nosiły dziewczyny! Moda wraca? Zobacz!