1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

Takiej Częstochowy już nie ma... Miasto na zdjęciach sprzed kilkudziesięciu lat!

Takiej Częstochowy już nie ma... Miasto na zdjęciach sprzed kilkudziesięciu lat!

Polska Rzeczpospolita grzybowa. Sznury grzybów na... Rynku Głównym w Krakowie

Polska Rzeczpospolita grzybowa. Sznury grzybów na... Rynku Głównym w Krakowie

Zobacz również

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

U cioci na imieninach, czyli kultowe przekąski PRL

U cioci na imieninach, czyli kultowe przekąski PRL