1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Bydgoszcz wróciła do Polski jako miasto przemysłu. Zasłynęła mydłem i papierosami

Bydgoszcz wróciła do Polski jako miasto przemysłu. Zasłynęła mydłem i papierosami

Hymn Polski. Historia, ciekawostki i błędy, które popełniamy podczas jego śpiewania

Hymn Polski. Historia, ciekawostki i błędy, które popełniamy podczas jego śpiewania

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu

Zobacz również

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Wojny łódzkich gangów. Gdy w Łodzi wybuchały bomby ZDJĘCIA

Wojny łódzkich gangów. Gdy w Łodzi wybuchały bomby ZDJĘCIA