1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Niezwykła moda z czasów PRL. Takie rzeczy nosiły dziewczyny! Moda wraca? Zobacz!

Niezwykła moda z czasów PRL. Takie rzeczy nosiły dziewczyny! Moda wraca? Zobacz!

Przy wigilijnym stole. Tak Boże Narodzenie świętowali nasi pradziadkowie

Przy wigilijnym stole. Tak Boże Narodzenie świętowali nasi pradziadkowie

Przedwojenna Wielkopolska na zdjęciach. Tak wyglądały miasta w latach 20. i 30.

Przedwojenna Wielkopolska na zdjęciach. Tak wyglądały miasta w latach 20. i 30.

Zobacz również

Sanatorium w PRL. Tu się leczy, ale i prowadzi życie towarzyskie. Zobacz!

Sanatorium w PRL. Tu się leczy, ale i prowadzi życie towarzyskie. Zobacz!

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!