1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Naprawa parasoli, repasacja pończoch, Kazimierz dzielnicą strachu. Taki to był Kraków

Naprawa parasoli, repasacja pończoch, Kazimierz dzielnicą strachu. Taki to był Kraków

To były dzikie i odludne Bieszczady. Wcześniej tętniło tutaj życie. Zobaczcie zdjęcia

To były dzikie i odludne Bieszczady. Wcześniej tętniło tutaj życie. Zobaczcie zdjęcia

Sanatorium w PRL. Tu się leczy, ale i prowadzi życie towarzyskie. Zobacz!

Sanatorium w PRL. Tu się leczy, ale i prowadzi życie towarzyskie. Zobacz!

Zobacz również

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

To były dzikie i odludne Bieszczady. Wcześniej tętniło tutaj życie. Zobaczcie zdjęcia

To były dzikie i odludne Bieszczady. Wcześniej tętniło tutaj życie. Zobaczcie zdjęcia