1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek....
fot. Marek Ponikowski

Rekonstrukcja CWS T-1 w wersji kareta osiągnęła półmetek. Widać już, że auto będzie piękne i majestatyczne.

2 z 5
Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach...

Spośród około 800 CWS-ów, które wyprodukowano w latach 1929-1931, pięćset miało nadwozia osobowe. Większość z nich trafiła do wojska i administracji państwowej. Tu auto z nadwoziem typu kareta.

3 z 5
Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą...
fot. Marek Ponikowski

Silnik S-31, napędzający kiedyś Warszawę 223, zajmie znikomą część przestrzeni pod długą maską CWS T-1.

4 z 5
Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym...
fot. Marek Ponikowski

Ludwik Rożniakowski: przednie błotniki są szczególnym wyzwaniem.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Naprawa parasoli, repasacja pończoch, Kazimierz dzielnicą strachu. Taki to był Kraków

Naprawa parasoli, repasacja pończoch, Kazimierz dzielnicą strachu. Taki to był Kraków

Moda i włosy w czasach PRL. Tak się wtedy czesano. To dopiero były fryzury! Zobacz!

Moda i włosy w czasach PRL. Tak się wtedy czesano. To dopiero były fryzury! Zobacz!

Plażowa moda PRL. Skąpe bikini, bielizna i majtasy: Jedziemy na wczasy!

Plażowa moda PRL. Skąpe bikini, bielizna i majtasy: Jedziemy na wczasy!

Zobacz również

Naprawa parasoli, repasacja pończoch, Kazimierz dzielnicą strachu. Taki to był Kraków

Naprawa parasoli, repasacja pończoch, Kazimierz dzielnicą strachu. Taki to był Kraków

Moda i włosy w czasach PRL. Tak się wtedy czesano. To dopiero były fryzury! Zobacz!

Moda i włosy w czasach PRL. Tak się wtedy czesano. To dopiero były fryzury! Zobacz!