1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o...
fot. PORSCHE AG

Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o oznaczeniu 356/1. Przy nim (od prawej): Ferdinand Porsche, Ferry Porsche i Erwin Komenda. Po przeniesieniu produkcji modelu 356 do Zuffenhausen nadal przeważała praca ręczna.

2 z 4
Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między...
fot. PORSCHE AG

Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między przedwojennymi konstrukcjami Ferdinanda Porsche a firmą Porsche stworzoną przez jego syna.

3 z 4
Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach...
fot. PORSCHE AG

Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach i rajdach. Tu - specjalnie przygotowany egzemplarz modelu 356, który zwyciężył w klasie do 1100 cm sześc. w 24 Heures Le Mans w 1951 r.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu

Ślady na kamieniu, które trudno wytłumaczyć. Tajemnicza historia na Pomorzu

Polecamy

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Hymn Polski. Historia, ciekawostki i błędy, które popełniamy podczas jego śpiewania

Hymn Polski. Historia, ciekawostki i błędy, które popełniamy podczas jego śpiewania