1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o...
fot. PORSCHE AG

Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o oznaczeniu 356/1. Przy nim (od prawej): Ferdinand Porsche, Ferry Porsche i Erwin Komenda. Po przeniesieniu produkcji modelu 356 do Zuffenhausen nadal przeważała praca ręczna.

2 z 4
Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między...
fot. PORSCHE AG

Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między przedwojennymi konstrukcjami Ferdinanda Porsche a firmą Porsche stworzoną przez jego syna.

3 z 4
Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach...
fot. PORSCHE AG

Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach i rajdach. Tu - specjalnie przygotowany egzemplarz modelu 356, który zwyciężył w klasie do 1100 cm sześc. w 24 Heures Le Mans w 1951 r.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

U cioci na imieninach, czyli kultowe przekąski PRL

U cioci na imieninach, czyli kultowe przekąski PRL

Na tej wyspie na Pomorzu nikt nie mieszka. 900 lat temu był tam gród

Na tej wyspie na Pomorzu nikt nie mieszka. 900 lat temu był tam gród

Polecamy

Polska Rzeczpospolita grzybowa. Sznury grzybów na... Rynku Głównym w Krakowie

Polska Rzeczpospolita grzybowa. Sznury grzybów na... Rynku Głównym w Krakowie

O czym pisały kiedyś śląskie gazety? „Złodziej ukradł z kościoła 3 ornaty i 3 komże"

O czym pisały kiedyś śląskie gazety? „Złodziej ukradł z kościoła 3 ornaty i 3 komże"

Na tej wyspie na Pomorzu nikt nie mieszka. 900 lat temu był tam gród

Na tej wyspie na Pomorzu nikt nie mieszka. 900 lat temu był tam gród