1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o...
fot. PORSCHE AG

Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o oznaczeniu 356/1. Przy nim (od prawej): Ferdinand Porsche, Ferry Porsche i Erwin Komenda. Po przeniesieniu produkcji modelu 356 do Zuffenhausen nadal przeważała praca ręczna.

2 z 4
Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między...
fot. PORSCHE AG

Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między przedwojennymi konstrukcjami Ferdinanda Porsche a firmą Porsche stworzoną przez jego syna.

3 z 4
Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach...
fot. PORSCHE AG

Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach i rajdach. Tu - specjalnie przygotowany egzemplarz modelu 356, który zwyciężył w klasie do 1100 cm sześc. w 24 Heures Le Mans w 1951 r.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Oglądałeś "Znachora"? Tak naprawdę wyglądała polska wieś w okresie II RP!

Oglądałeś "Znachora"? Tak naprawdę wyglądała polska wieś w okresie II RP!

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Polecamy

Oglądałeś "Znachora"? Tak naprawdę wyglądała polska wieś w okresie II RP!

Oglądałeś "Znachora"? Tak naprawdę wyglądała polska wieś w okresie II RP!

Wojny łódzkich gangów. Gdy w Łodzi wybuchały bomby ZDJĘCIA

Wojny łódzkich gangów. Gdy w Łodzi wybuchały bomby ZDJĘCIA

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach

Przed wojną to była duma Pomorza. Hydroplany na archiwalnych zdjęciach