1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o...
fot. PORSCHE AG

Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o oznaczeniu 356/1. Przy nim (od prawej): Ferdinand Porsche, Ferry Porsche i Erwin Komenda. Po przeniesieniu produkcji modelu 356 do Zuffenhausen nadal przeważała praca ręczna.

2 z 4
Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między...
fot. PORSCHE AG

Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między przedwojennymi konstrukcjami Ferdinanda Porsche a firmą Porsche stworzoną przez jego syna.

3 z 4
Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach...
fot. PORSCHE AG

Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach i rajdach. Tu - specjalnie przygotowany egzemplarz modelu 356, który zwyciężył w klasie do 1100 cm sześc. w 24 Heures Le Mans w 1951 r.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

U cioci na imieninach, czyli kultowe przekąski PRL

U cioci na imieninach, czyli kultowe przekąski PRL

Polecamy

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

Obrzydlistwa rodem z PRL. Dziś już nikt tego nie je!

Moda i włosy w czasach PRL. Tak się wtedy czesano. To dopiero były fryzury! Zobacz!

Moda i włosy w czasach PRL. Tak się wtedy czesano. To dopiero były fryzury! Zobacz!

Polska Rzeczpospolita grzybowa. Sznury grzybów na... Rynku Głównym w Krakowie

Polska Rzeczpospolita grzybowa. Sznury grzybów na... Rynku Głównym w Krakowie