1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o...
fot. PORSCHE AG

Rok 1947. Przed letnim domem w Gmünd stoi prototyp o oznaczeniu 356/1. Przy nim (od prawej): Ferdinand Porsche, Ferry Porsche i Erwin Komenda. Po przeniesieniu produkcji modelu 356 do Zuffenhausen nadal przeważała praca ręczna.

2 z 4
Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między...
fot. PORSCHE AG

Wyścigowa Cisitalia 360 - symboliczny pomost między przedwojennymi konstrukcjami Ferdinanda Porsche a firmą Porsche stworzoną przez jego syna.

3 z 4
Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach...
fot. PORSCHE AG

Od 1950 r. samochody Porsche odnoszą zwycięstwa w wyścigach i rajdach. Tu - specjalnie przygotowany egzemplarz modelu 356, który zwyciężył w klasie do 1100 cm sześc. w 24 Heures Le Mans w 1951 r.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Tajemnicze drzwi w centrum Poznania. Prowadzą do niedostępnych tuneli. Mamy zdjęcia!

Tajemnicze drzwi w centrum Poznania. Prowadzą do niedostępnych tuneli. Mamy zdjęcia!

Tak powstawał Spodek. Choć miał się zawalić, do dziś jest symbolem Śląska

Tak powstawał Spodek. Choć miał się zawalić, do dziś jest symbolem Śląska

Polecamy

Tajemnicze drzwi w centrum Poznania. Prowadzą do niedostępnych tuneli. Mamy zdjęcia!

Tajemnicze drzwi w centrum Poznania. Prowadzą do niedostępnych tuneli. Mamy zdjęcia!

Niezwykła moda z czasów PRL. Takie rzeczy nosiły dziewczyny! Moda wraca? Zobacz!

Niezwykła moda z czasów PRL. Takie rzeczy nosiły dziewczyny! Moda wraca? Zobacz!

Tak powstawał Spodek. Choć miał się zawalić, do dziś jest symbolem Śląska

Tak powstawał Spodek. Choć miał się zawalić, do dziś jest symbolem Śląska