Ilustrowany Kuryer Codzienny, Mydło "Munka", opony Stomil... czyli reklama w stylu lat dwudziestych

Ilustrowany Kuryer Codzienny, Mydło "Munka", opony Stomil... czyli reklama w stylu lat dwudziestych

Dwudziestolecie międzywojenne to okres niezwykle dynamicznego rozwoju gospodarczego. Rozwijały się firmy duże, rozwijały i małe. Przy rosnącej na rynku konkurencji nie można było obejść się bez reklamy. Środki i metody niby jak dzisiaj, a jednak trudno przy oglądaniu starych zdjęć uniknąć dyskretnego uśmiechu...

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

naszahistoria.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.