Ilustrowany Kuryer Codzienny, Mydło "Munka", opony Stomil... czyli reklama w stylu lat dwudziestych

Redakcja
Udostępnij:
Dwudziestolecie międzywojenne to okres niezwykle dynamicznego rozwoju gospodarczego. Rozwijały się firmy duże, rozwijały i małe. Przy rosnącej na rynku konkurencji nie można było obejść się bez reklamy. Środki i metody niby jak dzisiaj, a jednak trudno przy oglądaniu starych zdjęć uniknąć dyskretnego uśmiechu...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Nasza Historia
Dodaj ogłoszenie