Ilustrowany Kuryer Codzienny, Mydło "Munka", opony Stomil... czyli reklama w stylu lat dwudziestych

Redakcja
Udostępnij:
Dwudziestolecie międzywojenne to okres niezwykle dynamicznego rozwoju gospodarczego. Rozwijały się firmy duże, rozwijały i małe. Przy rosnącej na rynku konkurencji nie można było obejść się bez reklamy. Środki i metody niby jak dzisiaj, a jednak trudno przy oglądaniu starych zdjęć uniknąć dyskretnego uśmiechu...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Nasza Historia
Dodaj ogłoszenie