Ilustrowany Kuryer Codzienny, Mydło "Munka", opony Stomil... czyli reklama w stylu lat dwudziestych

Dwudziestolecie międzywojenne to okres niezwykle dynamicznego rozwoju gospodarczego. Rozwijały się firmy duże, rozwijały i małe. Przy rosnącej na rynku konkurencji nie można było obejść się bez reklamy. Środki i metody niby jak dzisiaj, a jednak trudno przy oglądaniu starych zdjęć uniknąć dyskretnego uśmiechu...

Wybrane dla Ciebie

Tajemniczy wybuch na Śląsku. Pałac pełen przepychu i bogactwa zrównano z ziemią!

Tajemniczy wybuch na Śląsku. Pałac pełen przepychu i bogactwa zrównano z ziemią!

Celownik od niemieckiego czołgu Panzer II trafił do poznańskiego muzeum

Celownik od niemieckiego czołgu Panzer II trafił do poznańskiego muzeum

Wróć na naszahistoria.pl Nasza Historia