Podlaskie wypadki z lat 80'. Maluchy, syrenki i polonezy. Zobacz archiwalne zdjęcia cudów techniki tamtej epoki

Red.
Wypadki drogowe na Podlasiu z lat 80'. Archiwalne zdjęcia cudów techniki.
Wypadki drogowe na Podlasiu z lat 80'. Archiwalne zdjęcia cudów techniki. Gazeta Współczesna
Przed wami archiwalne zdjęcia wypadków drogowych, które wydarzyły się na Podlasiu w latach 80'. Zamierzchłe czasy i motoryzacyjne cuda techniki. Łza kręci się w oku na widok maluchów, polonezów, syrenek i wielu innych pojazdów, których coraz ciężej dostrzec na współczesnych drogach. Spójrzcie tylko na te nostalgiczne fotografię.

Wypadki drogowe na Podlasiu z lat 80'

Zajrzeliśmy do swojego archiwum, by przedstawić wam zdjęcia przedstawiające wypadki, kolizje i stłuczki z lat 80'. Wszystkie te fotografie przedstawiają cuda motoryzacyjnej techniki z tamtych lat. Maluchy, polonezy, garbusy, syrenki na drogach regionu. Zobacz niesamowitą galerię zdjęć i choćby na moment wróć do tamtych chwil.

Cuda motoryzacyjnej techniki z tamtych lat

Lata 80. to czas, w którym Polska była pod rządami komunistycznymi. Gospodarka kraju była ograniczona i wielu Polaków miało trudności z zakupem samochodu. Jednak pomimo tych trudności, wiele popularnych samochodów tamtych czasów zyskało uznanie wśród kierowców i stało się legendami polskich dróg. Oto kilka z nich:

  • Fiat 126p - Ten mały, charakterystyczny samochód stał się ikoną lat 80. i był jednym z najbardziej popularnych samochodów w Polsce. Był to samochód niskobudżetowy, który był łatwy w naprawie i utrzymaniu. Jego prosty silnik o pojemności 650 cm3 i mocy 23 KM zapewniał ekonomiczną jazdę.
  • Polski Fiat 125p - Ten samochód był produkowany w Polsce przez Fabrykę Samochodów Osobowych w latach 1967-1991. Był to duży sedan o pojemności silnika 1,3 i 1,5 litra, który był bardzo popularny w Polsce. Miał on również wersję kombi.
  • Syrena - To kolejny samochód produkowany w Polsce, który stał się popularny w latach 80. Syrena była produkowana w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie i była samochodem charakterystycznym z powodu swojego wyglądu. Miał on trzy cylindry i moc 28 KM, ale był bardzo ekonomiczny.
  • Warszawa - Ten samochód był produkowany przez FSO w latach 1951-1973. Był to duży sedan, który był bardzo popularny w Polsce w latach 80. Miał on silnik o pojemności 2,2 litra i mocy 75 KM.
  • Żuk - Ten samochód ciężarowy został zaprojektowany w latach 50. i produkowany był do lat 90. Był bardzo popularny w Polsce w latach 80. Żuk był samochodem niezwykle praktycznym i wytrzymałym, którym transportowano różne towary.

Zobacz maluchy, syrenki, polonezy i inne cuda motoryzacyjnej techniki

Zobaczcie też:

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na naszahistoria.pl Nasza Historia